ÄR DET JUL UTAN SNÖ?

Ligger i sängen och ska sova alldeles straxt men låg och tänkte på en sak. Är det verkligen en riktig jul utan snö? 
Jag tycker faktiskt inte det, jag menar det behöver ju inte komma metervis med snö men jag tycker att ett par centimetrar skadar inte. Det blir liksom inte samma sak utan snön, visst sen när snön väl är här och man åker omkring som Bambi på hal is när man är ute och går med hunden och att man klagar på precis allt är ju en annan femma! ☺️ 
Så hoppas det kommer någon snö nu över jul och nyår, och sen försvinner så att det inte har varit som dom senaste årena att jag har haft snö på min födelsedag i april! Haha. ⛄️❄️
- Vad tycker ni? Tycker ni också att snön hör till julen? Eller ni kanske inte se det på samma sätt? 
Släng gärna in några kommentarer! 

God natt på er, och sov gott så hörs vi imorgon! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback