22:e januari

Hello people! 
Var ett tag sen jag skrev nu men tänkte börja lite smått! 
Igår så bjöd min kära vän Caroline mig på bio, vi kollade på The wolf on Wall street. Den var väl sådär tyckte jag, lite för lång ungefär 3 timmar! 
Det blev lite sleep over också, vaknade ganska sent idag! Men är man ledig så är man. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska mamma, jag och Carro åka och äta raggmunk! Fyfan så gott! 
Äntligen lite riktig mat!!! ❤️ 
I måndags var jag och opererade bort min visdomstand! Så jag fick inte äta något förutom flytande föda i 3 dagar :( så nu ska jag äntligen trycka i mig vanlig mat och jag är dö hungrig! 
Har även en "tennisboll" på vänstersidan i kinden! Nej ny ska jag duscha ha det bra! 
 
Kram på er! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback