FJÄRDE ADVENT

God morgon på er! 
Idag är det fjärde advent och bara 2 dagar kvar till julafton! Ska jag vara helt ärlig så visste jag inte ens att det var fjärde advent idag förrän min granne började spela massa jul musik. Har faktiskt ingen jul känsla alls i år! Tror att det beror på att det inte är någon snö ute.. Men men thats life! 
Jag vaknade för ungefär en timme sedan, och satte mig i soffan och sydde dit några knappar på en julklapp som jag köpt. (Det fattades en knapp, men köpte 2 nya för att det skulle se bra ut!)
Men nu ska jag göra mig iordning och gå ut med vovven för snart kommer mamma och hämtar mig. Vi ska åka ner till stan och äta och så skulle hon även fixa lite julklappar till julklappsspelet.
Sen får vi se vad resten av dagen består av. 

Ha en bra fjärde advent!
Kram på er, 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback