Hej världen!

Måste erkänna att jag har världens bloggtorka, så det är därför jag inte har bloggat något! Och kom även på att jag glömde att ta kort osv på salongen, men det får jag fixa på måndag när jag ska dit igen. (Om jag kommer ihåg vill säga)
Just nu sitter jag hemma hos en kompis till min pojkvän, och kollar på dom när dom sitter och spelar. Roligare fredagkväll finns ju men det är helt okej faktiskt! :) 
Imorgon ska vi fira min lillasyster och sen ska jag jobba från 13:15-20:45, så det blir en lång dag. Men min söndag kommer bestå av... Wait for it... absolut ingenting!! Så jävla skönt, eller jo nu ljög jag lite jag ska plocka lite hemma tänkte jag. 
Vad ska ni göra i helgen? :) 
Jobba kanske? Eller absolut ingenting kanske? :) tell me all about it! 

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll/natt. Och simma lugnt. 
Ttyl; 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback