GOD KVÄLL

Min rygg har fortfarande inte slutat att göra ont och börjar också känna att jag lite smått börjar få huvudvärk. Hoppas bara det blir bättre snart, idag är det dan före dan före doppardan. 
Jag har nu legat i soffan hela dagen sen jag och Senna kom hem från stan, där vi åt middag och köpte julklappar åt min kära vän Caroline. Och jag vet att jag är "sent ute" men varje gång jag har varit på stan så har Carro varit med så jag har liksom inte kunnat köpa något åt henne. Men nu är alla julklappar klara iallafall. På måndag så ska jag byta julklappar med Carro och sen på julafton så blir det att vara med släkten på pappas sida och äta god mat osv, men ska inte vara där så jätte länge för jag jobbat natt på julafton. 

Hur ska ni göra över jul? Har ni köpt alla julklappar? ⛄️❄️






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback