SÖNDAG

Hej på er!
 
Blogga igår förlåt mig, men hade en sån mysig dag med min älskade sambo så jag hade inte riktigt det på tankarna! Gick upp vid 06 imorse och åkte ner till salongen och hämtade lite grejer. Sen körde Senna mig till pappa för att hämta lite lunch till jobbet, och sen vidare till jobbet. Jobbade 07-14 idag alldeles lagom pass tyckte jag tiden bara flög fram. Efter jobbet så kom farfar att hämtade mig på jobbet, fikade farmors ögonfransar och bryn så nu är hon riktigt höstfin! :)
Tog sedan bussen hem vid 15.30, gick ut med Mulle och sen hade jag tänkt att träna lite på crosstrainern men jag somnade på soffan och vaknade för inte så länge sedan så nu är det ingen idé. Men imorgon då jävlar så ska jag köra ett redigt pass!! Nej nu ska jag dricka lite thé och kolla tv i min ensamhet eftersom älsklingen jobbar natt igen, enda tills på onsdag.
 
Vi hörs lite senare!
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback