ÄNTLIGEN FREDAG!

Hej på er!


Denna vecka tycker jag har gott väldigt fort och äntligen är det fredag, inte för att jag får njuta så mycket av helgen för jag jobbar både lördag och söndag hela dagarna. Men hur som haver så började jag min fredag med att vakna vid ungefär klockan 10, sedan gjorde jag mig iordning för att åka ner och möta Josefin nere på stan för att ta en fika. Vi satte oss på tant grön, som är väldigt mysigt denna årstid tycker jag! Vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord, var himla roligt att träffas en stund vi har ju knappt träffat varandra alls sen studenten. 

Men antar att det är så när man tagit studenten? Att några flyttar, en del åker utomlands och jobbar och andra får fulltidsjobb så att man knappt kan ses även fast man bor i samma stad! Lite tråkigt, men sånt är livet. Men den här gånger så får det inte ta lika lång tid innan vi ses igen! 😊 

Hur som helst så efter vi fikade så kollade vi lite i affärer och gick sedan vidare till Vero Moda (där Josefin jobbar.) för dom skulle fota till lite reklam i tidningen. Så jag fick leka fotograf en stund haha. 

Nu sitter jag hemma här i min ensamhet och kollar tv. Senna åkte till jobbet för en timme sedan ungefär, så nu får jag inte träffa honom förrän söndag kväll eftersom jag ska sova i Gamleby imorgon! 


Hur har eran fredag varit? Och hur ser eran helg ut?
Lediga kanske eller jobba? Tell me all about it! 😊

Ttyl; 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback