TE OCH PEPPARKAKOR

Hello everyone! 
Tyckte det började samlas damm här på bloggen så tänkte borsta av det lite smått och skriva ett inlägg! 
Hur är det med er? Med mig är det bara bra om man bortser från att min rygg tar kål på mig.. Har lite ångest för det faktiskt eftersom jag bara oftare och oftare har ont i ryggen, och när jag väl har det så kan jag knappt gå för att jag har så ont.. Så jag kan ju inte jobba överhuvudtaget nu.. Men jag hoppas som sagt att det blir bättre till julafton för då ska jag jobba! 
Och nu har jag äntligen köpt ett gymkort  som gäller i ett år och det är ju självklart att jag ska bli sjuk eller få ont i ryggen så att jag inte kan träna.. :( haha det går bra för mig nu känner jag! 

Nu har tekokaren kokat klart så nu ska jag hämta mitt te och dricka det och äta pepparkakor! 😊

GodJul på er! ❄️⛄️









Min nya älsklingskopp!😍 Den är mycket större, så jag slipper att fylla på hela tiden. 👍 Men jag har glömt att köpa mjölk idag så fick bli utan mjölk... Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback