artonde december .

stoppar "litstan" ett tag! Men börjar antagligen imorn igen! :)

Både idag och igår har jag jobbat, och haft fult upp, det är därför jag inte hunnit att göra några inlägg.
Och det var rätt kul, men det var inte så jätte mycket folk.. Men men sånt är livet och vädret var ju inte det bästa
så det är inte konstigt att folk inte vill stå ute och kolla på bandy då! ;D själv stog man inne i värmen och stekte korv och sålde godis! hehe och lilla louise var med mig också så jag var inte alldeles ensam. :)
Nu ska jag inte jobba något mer förrän den 30 december, och det är skönt. Då kan jag få sova lite på helgerna och inte gå upp så tidigt! ( eftersom jag inte är någon morgon människa!!!!) hahah

Här kommer lite bilder!
Nej, nu ska jag gå och kolla tvätten eftersom att det är tvättdag idag! :)
Så ha det bra så hörs vi imorgon!

Hejdå!
/ s





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback