åttonde december

Jahopp, ännu en dag som nästan är slut! Dagen har inte bjudit på så mycket, började skolan kl 09.30 och gick till 16.00 helt okej! Dom 2 sista passen i skolan idag så vaxade jag mammas ben, och färgade hennes ögonfransar. Och hon blev nöjd så det var ju bra! :) Sen blev det att åka till farmor och farfar och hämta min byrå, sen åkte mamma och jag tillbaka in till stan och åkte till corner och köpte med oss mat hem! F E T T G O T T!
Men nu sitter jag här med grabbarna grus och kollar på Grimm, sen efter det vare någon bra film också. Så det blir det väl att gå och lägga sig bredvid älsklingen och vänta på en ny dag! Nej, nu ska jag vara lite social med grabbarna.
Godnatt folket,

over´n out!
love S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback