beslutsångest.

Åhhhhhh, jag har beslutsångest!! Och inte för bara en sak utan för flera olika saker, som egentligen inte betyder någonting! Typ som om jag ska sova på soffan i natt eller om jag ska sova i sängen?
Eller om jag ska ha en vit eller blå klänning imorgon när vi ska fira jul, eller om jag ska sova nu eller fortsätta kolla på filmen. Även fast jag vet att jag kommer vara jätte trött imorgon om jag inte går och lägger mig nu!!
HAHAH, så patetisk jag är asså!! Men jag får alltid sån julnojja dagen innan julafton, och stressar som en idiot XD
Men allt löser sig nog med tiden. Imorgon blir det en "lugn" kväll hemma hos min morbror i Grebo med släkten på mammas sida. Och det blir att äta massa julmat, spela spel (självklart så spelar vi bl.a julklappsspelet!) det är ju ett måste på julafton! Och sen blir det julklappsutdelning, och så får vi hoppas att vi har varit tillräckligt snälla i år så att jultomten kommer till oss. Sen blir det att kolla kalle anka, och bara mysa! Och sist men inte minst så blir det att bada i den nya badtunnan som min duktiga morbror har byggt, så då ska vi inviga den.
Ni får har en riktigt god jul allihopa, och hoppas ni får ha det lika trevligt och mysigt som jag kommer få!! :)

Tänker på dig min älskade pappa! ♥
/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback