Dag 2 –

– Innehållet i min väska

Hahah, ja vart ska man börja?! Jag har så himla mycket grejer i min väska så jag knappt får plats med det
som jag verkligen behöver ha där i! :)

* parfym
* sminkväska
* deodorant
* ppiller
* penna
* nycklar
* mobil
* tuggummi
* solbrillor
* tamponger
* läppsyl
* snoddar
* nagelfil
* ett svart och ett genomskinligt nagellack
* panodil
* tärningar, "hahah inte en aning varför men men!"
* nagelfil
* lite små pengar
* massa gamla kvitton
* och sist men inte minst "vax" till tandställningen"

( och jag som rensade min väska på "onödiga saker" för inte alls länge sen!) xD
Haha, men det är innehållet i en av mina väskor iallafall!

over´n out
/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback