fjortonde december

Haha, det här inlägget skulle in för en timme sen men jag somnade XD.
Men jag gör väl ett nytt försök nu igen och kollar ifall jag lyckas den här gången istället! ;)

- Innan jag och Amelia somnade så åt vi god mat och la oss helt utslagna på soffan! :) Ikväll blev det kyckling
med klyftpotatis och beasås :) det var syndigt gott kan jag lova er! Idag så försov jag mig skapligt igen, så jag missade lektionen innan lunch men gick till skolan och åt, och sen ner till salongen. Jag vaknar verkligen inte av mitt alarm längre :'( inte bra alls, så jag får nog be mamma ringa och väcka mig varje dag. Men då är jag väl rädd för att jag inte hör ringsignalen efter ett tag heller XD haha.
Förut när jag och Melan kollade film så laggade hela datorn ihop, så fick starta om hela datorn och filmen :/
men men jag tröstade mig själv med lite smör popcorn istället ;D fy vad gott! (a)

På salongen idag så skulle vi sminja oss som någon av karaktärerna i "Alice i underlandet" eller göra en egen karaktär som vi tyckte passade in i filmen, så jag valde att göra en egen. Eftersom nästan alla hade valt hattmackaren, så jag tyckte det var roligare att göra en "annan" Alice som har lite starkare smink än vad karaktären i filmen har. Fast det blev mer som en vanligare sminkning också med lite starkare linjer. Men jag blev ganska nöjd ändå trots allt! Förutom att jag tyckte att 3D-ögat blev lite kladdigt :/ men det är sånt man får lära sig att fixa till. Så jag försökte att fixa det på bästa sätt! Men läpparna blev faktiskt bra den här gången, men annars så tyckte jag att när vi prövade att göra den här sminkningen första gången så blev ögonen bättre då en nu! Men men blev ju iallafall nöjd med läpparna nu istället! :) hihihi

Nej, nu ska jag gå och ta bort sminket medans det ändå är paus i filmen. För jag kommer aldrig orka göra det sen! Sen blir det att kolla klart på fast and fourius filmen! And then bed time! (y)

Ajuste ja, eftersom jag inte var med på förra smink lektionen så fick jag göra det här som alla andra gjorde förra gången. Så dom andra brudarna fick pröva på 70-talet lite och sminka sig själva som hippie´s ;D jätte fina blev dom!!









Sleep tight everyone,
over´n out!
Love S


» josse

skapligt snygga vi är då !

2011-12-14 // 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback