hann inte med tåget.

Jag hann aldrig med tåget! :( Sitter fortfarande hemma med knappt några kläder på kroppen och har precis ätit och diskat klart.. HAHA, så jag får ta tåget vid halv 4 iställlet. Men det är bra för då hinner jag träffa älsklingen en stund innan jag åker för han slutar vid 3! ♥
Sen bär det av till linköping för att köpa lite fler julklappar (jag vet att jag är i sista sekund, med wtf!), och julklappar till julklappsspelet :) Sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på!
Får se vad Mulle tycker om att åka tåg, han har nämligen inte gjort det sen han var liten. :)
Men ni får ha det så bra! Blir inget mer inlägg förrän ikväll, och då visar jag även klänningarna som jag fick hem igår!

puss och kram
/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback