jag vill ha värme!

Jag vill ha värme, NU!! Jag blir verkligen galen, vem vill egentligen ha kyla och vinter?! Vi behöver bara snö några dagar innan julafton och sen kan det försvinna igen den 1:e Januari!
Sitter här och kollar på solresor utomlands, och det lockar verkligen att bara ta första bästa flyg bort till värmen. Men men, har massor att göra i skolan plus att jag måste börja spara pengar! -.-
Men fan vad skönt det skulle vara, tänk er själva att ligga på en varm strand i en vecka med en kall drink i handen. Och bara sola och bada med dom människorna man verkligen älskar! (y) Det finns nog inget bättre.
Så i slutet av sommaren när man har jobbat endel så blir det att åka till spanien, tunisien eller egypten! Helt underbart!





Någon mer än jag som vill till värmen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback