Julaftonsmorgon.

Måste ju bara säga att man blir som en liten 8-åring på nytt när det är julaftonsmorgon! :) Jag har redan öppnat mitt första paket för jag kunde inte hålla mig! Så jag fick 500 kr presentkort på ogräs från pappa och i det brevet låg det också 500 kr löst. Så tack så jätte mycket för julklappen pappa, älskar och saknar dig massor! Men vi ses snart! ♥
En sak som är väldigt tråkig är att jag inte fått riktigt samma julkänsla i år som jag brukar ha alla andra år, men det är väl för att det inte är någon snö ute! :( men men det är sånt man får leva med. Nu ska jag ta och sminka mig och klä på mig, och sen beger vi oss till sköna gröna Grebo! Kanske blir något mer blogginlägg idag vet inte riktigt, men annars får ni ha en riktigt GodJul och en underbar dag med nära och kära!
Vad jag har på mig får ni se imorgon eller ikväll!

puss och kram
/ S ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback