Jullov !

Är så himla trött på telias internet.. :( Internet har inte funkat på hela morgonen förrän nu! Och inte igår kväll heller.. Men men det var ju bara att bita ihop och skita i datorn igår. Och min stackars lilla älskling som ville spela poker på internet, men det gick ju inte! HAHA, och jag som sa till honom att det kanske var Gud som gjorde så för att han inte ville att han skulle spela bort alla pengar! Och då började han snacka massa skit och blev lite små sur xD. Ibland är det bara för kul att retas med honom :* haha älskar dig!
Kom hem från skolan för ungefär 1 och ½ timme sen, och idag var det julavslutning. Så först gick vi och kolla på när dom sjöng och dansade, sen var det bara att pallra sig ner till Torpa för lite fika med HS tjejerna från både 09 och 11! Myspys vare! 
Nej nu ska jag ta och gå och sova en stund, är så himla trött!

Vi hörs lite senare!
Hejdå,
/ S



Fan va kåt jag ser ut, haha!

2011-12-24 // 14:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback