nionde december! ♥

Dagen började bra, min lektion började inte förrän 11.50 så jag hade lite sovmorgon! Men jag gick upp vid kvart över tio, för att sen gå att möta lilla söta Michaela för att sen gå och äta. :) Sen var det ju bara att pallra sig till engelskan med Inga -.- ingen höjdare direkt! Men men det var bara att överleva, men efter ungefär halva lektionen så gick jag och Mickis ner till cafeterian för att kolla på Uffe Balla Balla. Jag förstår verkligen inte hur han kan sjunga framför folk?! ;s Asså seriöst, jag skulle verkligen skämmas som fan om jag vore honom! Och skit vad glad jag är att vi inte är släkt!! XD hahah. Nej, nu ska jag inte vara elak!
Sitter och kollar tv just nu, och tänkte gå och fixa en liten ostbricka och sen gå och lägga mig och vila en stund innan älsklingen kommer hem!



Bara för att det är en av mina lyckligaste dagar i mitt liv!
Älskar dig Senahid Salkic! 2 underbara månader,
och fler ska det bli!
9 oktober 2011! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback