nittonde december .

Hej!

Jag har kommit på en sak jag är bra på iallafall, och det är att försova mig! :'(
Så jag börjar inte förrän vid 11, eftersom jag missade första lektionen!
Vilket inte är bra alls! Får fan ta mig i kragen nu asså, annars ryker ju mina betyg och pengarna från skolan..
Eftersom att skolan har bestämt att sänka närvaron till 10 % istället för 20 %! -.-
Men men får ta och bita sig i läppen och ta och fixa det här nu, det är ju bara 1 och ½ halvt år kvar på gymnasiet! Och har bestämt mig nu för att satsa allt på det, och ingenting får komma ivägen! (a)

Va inne på nelly igår och beställde hem lite grejer! Skulle egentligen bara skicka efter en nyårsklänning och ett par skor, men det fick bli 4 klänningar istället! Och det mesta var på rean så det var inte så farligt dyrt ändå! :)
lucky me!

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning och klar för skolan! Plus så måste jag gå ut med min älskade hund som ligger och sover bredvid! :)

Ha en bra dag allihopa!
/ S



En utav klänningarna!

Och skorna!



Snyggt :D Jag vill också ha skorna!!

2011-12-19 // 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback