Dag 1

- En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Jag älskar att vakna upp bredvid min älskling varje dag, och se honom ligga där.
Eller när han väcker mig genom att bara pussa på mig!

2. Det bästa jag vet är att köpa skor och kläder! Jag har hur mycket skor som helst, så jag skulle kunna öppna en skoaffär. Och jag använder inte ens hälften -.-' HAHAH!
3. Något som jag tycker är fantastiskt kul är att sminka modeller i olika galna sminkningar, och sen fota dom i olika bakrunder! :)
4. För några år sedan så spelade jag fotboll, och var faktiskt väldigt bra på det! Sen så skadade jag tyvärr mitt knä så jag kunde inte spela mer. Men jag älskar det än idag, och brinner verkligen starkt för det!
5. Festa är verkligen min grej, det är något jag alltid kommer vara bra på! HAHA
6. Jag vill bli en make up artist, eller en nagelterapeft när "jag blir stor." 
7. Jag har kvar ALLA mina gosedjur sen jag var liten, och en liten apa sen min pappa var liten som heter Gocke! haha älskar den apan! Och kommer alltid ha den varmt om hjärtat.
8. Jag tycker myskvällar med nära och kära, en bland det finaste som finns.
9. Det som betyder mest av allt för mig är framför allt min familj! Och mina käraste vänner.
10. Hundar är det bästa jag vet!! Och speciellt min älskade lilla mulle mäck! :D

Här har ni 10 punkter på lite fakta om mig. Vill ni veta något annat, eller mera om något speciellt så
får ni skriva i kommentarsfältet.

Love n peace!



Måste du ha så fint hår då? :)

2011-12-16 // 22:11:28
» Sanna

Haha så gulligt sagt av dig!

Men jag hatar det, så du kan gärna ta det om du vill! :)

2011-12-16 // 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback