all i want is a white x-mas

Vad är jul utan snö egentligen?! Först när jag hörde att det inte skulle bli någon snö i år så tänkte jag
men gud så skönt! Men nu vill jag verkligen ha snö, det är så underbart vacker och så jävla kul också!
Men men, man får hoppas att snön kommer nu innan julafton och inte i Januari som alla säger.
Har verkligen fått den här julstämningen nu! (förutom att det inte finns någon snö) men annars, sitter och lyssnar på julmusik och imorgon blir det att baka lussekatter, pepparkakor och julkola :) MUMS!!

Ska bli så himla roligt att få julpynta i lägenheten nu i helgen, eftersom jag får den på torsdag! (y)
Hmm, kanske dags att tänka ut lite julklappar till folk! Och även tills sig själv, men jag är alltid duktig på att
vänta till sista sekund med det. Så varför bryta en tradition? När dom är till för att hållas vid liv! :D HAHAHA
Önskar ni er något speciellt? :)



God Jul allihopa! ♥
Love / S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback