godnatt folket

Jag kämpar just nu in i det sista för att inte ögonlocken ska stängas, haha.
Så jag ska alldeles straxt sova och skönt som satan ska det bli! (y)
Kom hem för en liten stund sen från Carro, och hon hade gjort kladdkaka åt oss. Smakade nästan ingenting för jag mådde illa men jag tog lite för jag kunde inte låta blir, och Carro gör alltid goda kladdkakor så jag behöver aldrig oroa mig! :) Den kvinnan klarar mycket iallafall det är en sak som är säker, så mycket som hon har slagit i huvudet dom senaste veckorna och ändå så smakar hennes kladdkakor så jävla gott! ;D heheh. Men nästa gång jag ser henne så ska hon få plågas, för då ska jag vaxa hennes ben nere på salong XD Fett kul ska det blir, jag längtar som fan!!! HAHAHAHA, (vad elak jag är egenligen! men hon hade fan sagt exakt samma sak! ) thihihi..
Nej nu ska jag sova, jag känner mig verkligen jätte övertrött. Så jag behöver verkligen lite sömn nu! Och sovmorgon blire imorgon också, för jag är ledig från skolan!! YIPPI!!! ;D




 - G´night people! -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback