Metropol

Hann inte skriva någon inlägg igår, jag var så himla stressad! Kom på att jag skulle hänga med brudarna till metro ungefär kl 2 :) så då var det ju bara att ta första bussen hem efter skolan, och börja packa! Sen så åkte jag vidare till Storebro, där Michaela, Josefin och Amelia va! Så vi åt lite och fixade iordning oss, sen lite senare på kvällen så kom Tilde och Cornelia också. Vi satte oss och spelade "fuck a dealer" (stavning) haha och den här gången gick det fan inte lika dåligt som sist när jag spelade de! (y) Sen kollade vi lite på idol och såg vem som åkte ut, plus lyssnade på massa musik. Innan det bar av till metro för att se Vincent, jag ljuger ju om jag säger att det var jätte kul på metro! För det var knappt något folk alls, speciellt inte om man jämnför med Rookie. Då det var småkat!! Det var väl ungefär mellan 50-100 pers igår :/ inte så jävla rockigt, men tjejerna gjorde min kväll ändå!

Brudar, brudar, brudar alla gillar brudar!!












- Over´n out -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback