S o v m o r g o n !

Fy vad skönt det är med sovmorgon! Jag börjar inte förrän vid 1 idag, och då kommer min första kund.
Ska fixa naglarna på Sofia! :) Får se om hon blir nöjd, men det får vi väl hoppas.

Min blogg ser så jävla tråkig ut så jag väntar på att frugan min ska bli klar med min mall och allting så vi kan sätta in den istället! :) Så hon får ta och skynda sig på tycker jag! Men den åker nog upp ikväll eller imorgon, tror jag!

Igår så sov min efterlängtade lilla syster här, har saknat henne så sjukt mycket så vi satt och spelade yatzy.
Sen senare på kvällen så kom Senna, och Alicia for mellan golv och tak när hon såg att Senna hade köpt barbiedockor åt henne haha. Så vi lekte ett tag med henne, sen var det time för henne att gå och lägga sig.
Då blev det massa mys med min älskling! <3

Nej, nu ska jag ta och börja göra mig iordning för skolan så jag har det klart!
Önska mig lycka till så jag inte fuckar upp allt på kunderna! XD HAHAH,


Lite bilder från igår! :)

Lite bilder från igår!! :)

Hon var så stolt över att hon hade fått rosa och lila slingor i håret, när hon hade varit hos frisören! (y)

Hon var så stolt över att hon hade fått rosa och lila slingor i
håret av frisören när hon va och klippte sig! Sötnosen min!




Mina små änglar! :*



- Over´n out! ♥ -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback