såhär på kvällskvisten

I brist på annat så sitter jag och läser massa roliga sidor på internet, för att fördriva tiden tills älsklingen kommer hit. Kom nyss på att det finns ju så mycket sjukt folk i världen så det är inte sant asså! Ibland undrar man ju verkligen ifall endel täcker överhuvudtaget! XD men men, om det inte finns idioter hur ska vi normala människor annars kunna skratta och ha roligt! ;) haha.

Te.x som den här!:



Skönaste grejen liksom!
För det första, vem fan sätter upp lappar om sånt 2 gånger? Eller överhuvudtaget?!
Och för det andra varför inte bara ringa snuten istället så är ju problemet löst? XD

Nej nu får fan min "man" komma snart, för jag somnar när som annars!
Godnatt med er folket!

- Over´n out -



Haha :D Finns en bok med massa sånna lappar :P

2011-11-28 // 17:57:06
» Sanna

Haha, okej det finns det säkert! :)Men ja jag hittade den på internet :P

2011-11-28 // 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback