Skönt att vara hemma! ♥

Kom hem för ungefär 2 timmar sen, efter en lång bilresa från Västerås. Kan fan inte låta bli att garva åt farfar när han kör fel och att han sitter och skriker åt sig själv och åt alla andra bara för att han gör fel! Plus att han sitter och skriker på GPS´n och klagar på att den visar fel bara för att den kör den "gamla" vägen och inte den nya! XD haha. Men men sånt är livet och det var iallafall otroligt skönt att träffa pappa. Jag har saknat honom så sjukt mycket, men snart kommer han hem!
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än suttit i en bil hela dagen och varit med pappa.
Sen när jag kom hem så var jag med min underbara älskling, som jag har saknat extremt mycket! Så det var skönt att träffa honom igen efter några dagar.
Och nu ligger jag i sängen och har ställt larmet inför skolan imorgon, som ringer kl 06.00 inte så jävla rockigt kanske. Men det är bara en kort dag imorgon, så det ska nog inte vara några promlem!

Ha det gött folket!
G´night :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback