so much to say..

Hur svårt kan det vara att bara förstå??

Att jag inte har lika lätt för att visa känslor som alla andra! Jag kastar inte omkring kärleken och säger jag älskar dig till varenda människa.. För dom 3 orden är mycket starka, och det är ingenting man bara går runt till folk och säger hur som helst! Och det är inte något man gör till vem som helst, så det tar tid för mig att visa saker..

Och visst jag är inte är Guds bästa barn, det är jag verkligen inte! Snarare tvärtom, men jag försöker iallafall och det är de som räknas.. Om du bara ger mig lite tid, så lovar jag dig att jag aldrig kommer göra dig besviken eller ledsen.. För du är så underbar, så det finns verkligen ingen anledning till det! Du är guld värd glöm inte det! Men du måste ge mig en chans att visa vem jag är! Och inte lyssna på alla andra, och skita i vad jag har gjort tidigare i mitt liv.. För jag är lika mycket människa som alla andra!

Jag älskar dig mer än du tror!
Du vet vem du är! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback