tjugofjärde november

I natt sov älsklingen hos mig efter vårat onsdagsmys igår!! :) Men stackars gick upp 4 i natt, för att han började jobba vid kvart över 5! Hade aldrig pallat att gå upp men men.. För mig var det bara att somna om och sova i några timmar till. :P Sen ringde kl på 8, och då var det dags att gå upp för att sen ta bussen vid 9 till skolan!
Så idag i skolan så har jag vaxat Carros ben, sminkat henne och fixat håret på henne! Redigt kul var det, men hon plågades inte lika mycket som jag trodde hon skulle göra när jag vaxade benen :/ hahah.

Nej nu ska jag nog vila en stund, sen får man se vad man hittar på! Skulle ha åkt till simhallen, med Carro
men hon kunde inte!
Lite bilder från dagen kommer upp senare också!

Ha´t bra!
Over´n out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback