Underbara Personer!

Kommer ni ihåg när man var liten och låg i sin pappas famn?
Och man kände doften, och den "doften" kommer alltid påminna dig om just din pappa! Och varje gång man känner den doften så tänker man på sin pappa och sin barndom. Och hur mycket man älskar sin pappa och alla minnen som ploppar upp i huvudet, så kände jag idag när jag var och hälsade på min älskade pappa och kom in på honoms rum och kände just den speciella doften! Och jag blev hur glad som helst och ingen kunde ta ifrån mig den lyckan, och se hur glad han var att få se mig. Och höra hans skratt, var bättre än att vinna miljoner på lotto!
Jag har nog aldrig riktigt förklarat hur mycket jag älskar dig, men det lär du nog aldrig riktigt få höra på riktigt heller för det går inte att förklara i ord!

Jag älskar dig pappa,
och du kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback