2:e december 2012

Hello!
Sorry för att jag inte bloggat något men har haft så mycket att göra nu i helgen! Har varit full rulle hela tiden haha.
I fredags så var jag ledig, så då kom pappa hem till mig och vi fixade och städade massor i lägenheten samt hängde upp alla julgrejer osv. Så nu har jag det jätte mysigt hemma hos mig! :)
Och igår (lördags) så var älsklingen iväg med sitt jobb och åt massa mat osv och skulle vara borta hela dagen så jag bestämde mig för att ringa till farmor, farfar och Pappa och bjöd in dom på mat! Serverade hasselbackspotatis med kyckling och rödvinssås samt sallad, och det blev hur gott som helst! :) sen efter det så blev det kaffe och pepparkakor, så vi hade det allmänt mysigt. Dom åkte hem runt 6-7 och sen vid halv 8 så kom älsklingen hem och jag blev ganska förvånad för jag trodde han skulle komma hem jätte sent! Men det blev ju bara en bra överraskning. :)

Idag så vaknade jag vid 12 ungefär och hoppade in i duschen, gjorde frukost åt mig och Senna! För att senare ta bussen till långrevet för att baka lussebullar med Josefin och Michaela! Fy vad duktiga vi var!! (y) och nu ligger jag och jäser på soffan hemma hos min älskling!
Hur som haver så ska jag upp jätte tidigt imorgon, för bussen går vid 07:00 mot Stockholm. Vi ska till TV4 och kolla hur dom har sina sminkrum osv, och även gå på någon hårmässa tror jag! Roligt ska det bli iallafall! Men vi hörs imorgon då uppdaterar jag mera! :)

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback