8:e december 2012

Fy satan vad kallt det är ute nu! Senna och jag gick upp vid 11 ungefär idag, för att sedan göra sig iordning och drar ner till stan för att inhandla julklappar. Och det var ju inte lite folk på stan! Det var verkligen fult i alla affärer och det brukar det ju inte vara i Västervik annars, men men det är ju snart julafton och alla ska väl införskaffa sig dom sista julklapparna! :) Jag är klar med nästan alla, har 2 kvar med dom kunde jag ju inte fixa idag eftersom att älsklingen var med! (haha) Men annars är jag helt färdig, och det känns faktiskt riktigt skönt, för annars brukar jag vara så duktig på att panikhandla alla julklappar precis innan jul... hehe.. Men som sagt så är jag nästan klar, och betydligt mycket fattigare!! :)
Tänkte slänga in en del 2 av önskelista till jul när jag är klar med den så då är det bara att kika in! :)
 
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback