almost done .

Är nästan klar! :D Har bara lite kvar i badrummet och i köket. Men eftersom att jag har hållt på i 3 timmar så tyckte jag att jag var värd en liten paus, så nu sitter jag i soffan och äter nutella och dricker mjölk och fyfan vad jag mår bra!! Så efter det ska jag nog ta ett riktigt långt rosbad och sen lägga på en ansiktmask och bara njuta, för det är jag verkligen värd!! Men innan det ska jag skriva några sidor i hantverksorienteringen! Ibland älskar jag bara att vara mig alltså. Väntar på att Senna ska komma hem nu efter 17.00 så han får se vad duktig jag har varit! Hahah, men en sak är säker och det är att det behövdes verkligen.
Nu ska jag först ut med Mulle och sen vila lite, ha det bra!

/ S




» Mia

Dags att ta ner julstjärnan nu va ;)

fint det blev :)

Kram

2012-02-06 // 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback