bebis lycka .

Kom hem för ungefär en timme sen, och jag kan ju bara säga att fyfan vad söt Milly är!! :) Vill också ha barn... Men jag väntar i några år till. Men iallafall när jag och Carro kom till gamleby så hämtade farmor och farfar oss, så åkte vi och handlade fika och senare hem och fikade hos dom. Och när klockan började närma sig 14.00 så körde farfar ner oss till tandläkaren som gick väldigt bra. (inga hål!!) Sen så säger Carro ska vi gå och beställa pizza, så då gjorde vi det. Och gick sedan upp till Sofia för att träffa henne och lilla söta Milly! :) Jag har nog aldrig sätt en sån söt unge!! Ett litet mirakel kom till jorden för sex veckor sedan, åhh jag är så stolt över dig Sofia. All lycka till dig, Jacob och Milly!

/ S


Fina Sofia och Milly! ♥


Lilla Milly!


Snodde denna bild från Sofias mobil för Milly ville inte ligga stilla när jag skulle ta kort,
hahah och plus att hon inte kunde slita ögonen från mamma Sofia! :)



Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-21 // 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback