femte februari .

Godmorgon!
Vaknade nyss av att jag märkte att Senna inte låg bredvid mig, hahah jag känner av det direkt. Sen så frågade jag honom vad klockan var, och eftersom klockan var 13.00 så var det dags att gå upp tyckte jag. Just nu sitter pappa på tåget hem igen, saknar honom så jävla mycket redan! Varje gång han lämnar mig så blir det som ett tomt rum inom mig....♥
´Men iallafall vad ska man hitta på idag då? Jag vet iallafall vad jag ska göra och det är att ta tag i min städning som jag har skjutit på i flera dagar nu, och det måste bli gjort, för det ser ut som ett bombnedslag!!
Vad ska ni hitta på idag då?

/ S




» liniz

Hej underbara du vill bara tipsa om min sida på fb där du kan dela din blogg och samtidigt få läsare gör blogglovin byten och mycket mer. Nu har jag även startat en tävling där du kan vinna en piercing så gå in och ta en titt kramhttp://www.facebook.com/pages/Blogg-sharing/293819024002074

2012-02-05 // 13:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback