femtonde februari .

Hej på er!
Det var ett tag sen, har varit sjuk så jag har helt enkelt inte orkat. Plus att mitt internet har krånglat som fan! Men nu är jag tillbaka så länge mitt internet tillåter mig iallafall! Jag hoppas att ni har haft det bra iallafall och att ni mår bra! Hade ni en bra alla hjärtans dag igår?! :) Jag hade en underbar dag iallafall, jag stod i duschen när Senna kom hem så gick han in i sovrummet och la en jättestor rosa nalle och en ros på sängen, och sen gick in och ställde sig i duschen med mig. Sen så bad han mig att gå till sovrummet och kolla, haha men först ville jag inte för jag höll på att torka håret och skit.. Men efter mycket tjatande så gick jag dit och såg nallen och rosen.. Det var verkligen hur gulligt som helst!! ♥ Men fick lite dåligt samvete eftersom jag inte hade köpt något åt honom... Och nej jag är inte världens sämsta flickvän som hade glömt bort det.. Utan vi hade sagt till varandra att vi skulle inte köpa något förrän slutet av månaden när både hade ordentligt med pengar. Men men Senna ångra sig väl, haha älskar dig min ängel! Sen efter det så bjöd han mig på Thai Hoa, så det blev en väldigt lyckad dag med massa mys. Och skulle inte byta ut det mot något! Kom på jag glömt visa grejerna jag köpte på stan i Linköping när jag var med Jennifer. Och har glömt sen ett tag tillbaka att jag inte har visat skinnjackan jag köpte på vero moda för 200 kr. 
Hoppas ni hade en bra dag!

/ S




Linné: Gina tricot 149 :-
Silvia Jeans: Gina tricot 199 :-
Skinnjacka: Vero Moda 200 :-


Döskalle ring: Gina tricot 49 :-
Örhängena med kors: Gina tricot 79 :-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback