fjärde februari .

God morgon alla morgon människor!
Själv kan jag ju säga att jag är uppe väldigt tidigt för att vara lördag, hahaha. Men det är ju jag, och jag är verkligen en skalman :) Undra hur alla mår som var ute och drack igår? Och ligger hemma och är bakis idag, jag kan ju bara säga en sak och det är att jag är väldigt glad att jag inte är en av dom, och att jag tycker inte synd om dom ett dug! hehe. Men hoppas ni mår bra för övrigt iallafall, just nu står det städning på mitt schema. Och senare sen på eftermiddagen så ska vi åka och träffa pappa igen, kolla lite film och spela spel och bara mysa! Det känns så otroligt skönt att ha honom hemma igen. Vad ska ni göra idag/ikväll? Hitta på något speciellt?
Nej, nu ska jag gå ut med Mulle och sen städa!

Kram på er!
/ S


Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 // 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback