Förste februari .

Kom hem från skolan för en liten stund sen, och har varit ute med Mulle också!
Så just nu sitter jag bara och tar det lugnt, i soffan. Hade bara 2 långa lektioner idag i skolan, för hade vi make up från 08.20-11.30 och sen hade vi Manikyr 12.30-15.30. På make up lektionen så sminkade vi bara en normal vardagssminkning, för att vi skulle kolla hur snabb vi kunde sminka oss. Och eftersom jag är så jävla petig med ögonbrynen och ögonskuggan så tog det hela 50 minuter för mig! -.- Helt otroligt, men jag ska få ner det till 15 minuter tills sommaren. Men men, det ska jag säkert klara! :D Och på Manikyren så gjorde vi klart presentationen till näst nästa tisdag. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde idag när vi kollade på alla bilder vi tog, när vi hade sminkat oss som nördar!! HAHAHA xD
Förlåt, Michaela och Frida Pet! Men jag är bara tvungen, och hade jag tagit kort på min så hade jag lagt ut den också, men det får bli en annan dag. ♥
Nej nu ska jag ta och kolla lite tv och sen vila lite, hejdå!

Bilder från idag!
/ S





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback