framför tv´n .

Sitter bänkad framför tv´n just nu och kollar på Chuck, sen efter det var det någon film tror jag. Sen blir det nog att sova om jag inte hinner att somna innan dess. Imorgon är jag ledig och då kommer farmor och farfar på fika, sen får vi väl se vad dagen bjuder på! Något jag måste göra är att gå och kolla mina ögon.. Tror jag behöver glasögon :( inte för det är något fel med att ha de, men man vill ju inte ha synfel! Iallafall så har jag ont i huvudet hela tiden och jag ser suddigt ibland men mest på vänster ögat så tror det är de som sviker mig lite. Men men inte mycket man kan göra åt! Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen gå ut med Mulle, godnatt på er!

/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback