fy så skönt .

Fy så skönt det var att gå ut och gå, och vädret är ju helt underbart! Synd bara att det blåser, för jag får så himla ont i öronen så jag kan inte vara ute så länge då. Och jag anväder ju inte mössa :/ får skaffa mig ett pannband. :) Är det lika fint väder imorgon så går jag nog ut då också, fast på en lite längre promenad. Det är ju bara synd att det fortfarande är snö och blaskigt i skogen, för annars hade det varit kul att gå en promenad där med Mulle. Men men man får göra det bästa utav saken, det blev aldrig att måla naglarna innan jag gick ut så jag får ta och göra det nu. Och idag kör vi på fransk manikyr, för det var ett tag sen jag hade så!! :) Iallafall så när jag och Mulle kom in igen, så skulle jag torka av tassarna på honom, men han var så himla skitig så jag fick duscha honom istället! Haha, han hatar verkligen att duscha! När jag sätter ner honom i badkaret så ser det ut som jag plågar honom.. Haha, han är så himla söt!! Men nu är han iallafall ren och fin och så ser man att han är vit också och inte bara svart och brun! :D Nu blir det att måla naglarna kan visa sen!
Kram på er!

/ S





2 bilder från innan Mulle och jag gick ut!!


» elinn

snygging :*

2012-02-23 // 23:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback