Godmorgon?

Godmorgon?
Hahah nej då jag vaknade faktiskt vid halv 1, när Senna kom hem för att ha lunch. Så jag har varit vaken i några timmar iallafall. :) Min morgon har inte bestått av så mycket, när jag vaknade så myste jag lite med min älskling och sen gick upp och fixade frukost åt mig och lunch åt honom. Sen stack han till jobbet igen, och jag satte mig vid datorn och har kollat lite på olika hemsidor! Och egentligen borde jag ta tag i och börja städa... Men jag orkar verkligen inte göra det än! :( Så jag gör det lite senare, och sen vid 5 så ska jag tvätta också så kan lika gärna städa då undertiden också! Så får det bli 2 flugor i en smäll. Sen så måste jag gå och lämna in mitt cv på willys... Får verkligen inte glömma det!!! Har skjutit upp det så länge nu.. Nej nu ska jag fortsätta med mitt och gå ut med mulle, ha en bra dag allihopa!

/ S



vill du bli dagens blogg? bara att kommentera mitt inlägg! så får du en länk till din blogg! :)



www.nattstad.se/linneathuresson

2012-02-22 // 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback