Good night .

Good night everyone!
Älsklingen har somnat på soffan, och jag har suttit och funderat på länge nu om jag
ska kolla klart på Batman eller om jag ska gå och lägga mig istället så jag kommer upp
imorgon utan att typ släpa fötterna efter mig! Men nu har jag bestämt mig för att gå ut med
Mulle för sista rundan och sen väcka älsklingen så att han kan gå och lägga sig i sängen. Sen
blir det bed time för mig, och imorgon har jag 4 lektioner och sen blir det att äntligen få träffa min
älskade pappa, som jag har saknat så grymt mycket! ♥
Och eftersom att pappa kommer hem i helgen, så kommer jag inte att blogga så mycket. Det är inte säkert jag
bloggar alls, eftersom att jag vill spendera så mycket tid med honom innan han åker hem igen. Men jag lovar att jag bloggar igen senast måndag.
Älskar dig pappa, you are my angel! ♥

Kram på er!
/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback