home sweet home

Kom hem för en timme sen ungefär och har precis ätit kallops som jag fick med mig hem av farmor! :)
Min dag har inte bestått av så mycket, utan när jag kom hem till farmor så gjorde hon varm chocklad åt mig eftersom jag hade ont i halsen, och sen så duschade jag Zeke (pappas hund) sen kom min älskade syster Alicia och jag lekte med henne en stund och hjälpte henne med hennes DS som hon hade fått av pappa i julklapp! Så hon och jag har suttit och spelat de hela kvällen typ. Jag var tyvärr aldrig hos Sofia så jag kunde inte träffa Milly, eftersom jag inte kände att jag mådde så bra, så ville jag inte gå dit ifall jag skulle smitta den lille med någonting. Men nu är jag hemma iallafall och ska gå och mysa lite med Senna eftersom det är 4 månader idag! ♥
Lägger in 2 bilder på min söta syster, som var så stolt över både att hon hade fått ett DS och att hon hade tappat tänder!

/ S





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback