hos hjärtat .

Sitter just nu hemma hos älsklingen i hans lägenhet, och så blir det att sova här inatt. Myspys blir det ikväll, så nu blir det att ladda ner massa filmer eftersom han har internet här och jag har bara mobilt internet än så länge hemma hos mig! Så min kväll kommer att bjuda på massa gott gott och film och såklart mys med den bästa! ♥ Imorgon så blir det att gå upp rätt tidigt, för Sofia kommer in till stan imorgon och så ska vi gå lite på stan. Sen lite senare efter det så ska jag åka till Gamleby, och vara lite med farmor och farfar samt prata med pappa och  duscha Zeke! Sen får man se vad resten av dagen/kvällen bjuder på! Kanske slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig.. Förresten kom på något som jag "dissar" lite eller vad man ska säga, och det är att blogg.se appen inte finns i andra mobiler förutom iphone.. Vilket jag tycker är lite tråkigt, visst nästa alla har ju iphone, men dom som inte har det då? Och bloggar? Vad ska dom behöva göra? Dom måste ju ha en dator varje gång dom ska blogga, eller låna någon mobil av någon kompis eller något?! Det tycker jag är lite dåligt.. Någon som håller med?

/ S

Kvällens bild får bli på min käraste! ♥


Du kan ju alltid skaffa sms numret till blogg.se och koppla samman ditt mobilnummer med din blogg så kan du bara skicka ett sms till bloggnumret så dyker det upp på din blogg :)

2012-02-29 // 21:06:52

Kontakta gärna mig på [email protected], :)

2012-03-01 // 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback