Jag har nog ...

Jag har nog världens gulligaste pojkvän tror jag, och mest lättlurade också! :D
Haha, ni vet det där spelet som man alltid körde när man var liten, när man skulle ta en krona med ögat och sen släppa den på ett vitt papper. Och då målade den andra spelaren en ring runt kronan med en blyertspenna så att det blir som en svart på pengen och en svart ring på pappret. Sen så tar dom upp kronan igen och lägger den på ögat och försöker komma så nära den första ringen dom gjorde. Och så gör man så tills båda ögonen är svarta typ!! Och jag kan utmana alla att försöka hålla sig för garv när man ser hur svarta dom är och dom fattar ingenting, HAHAHA det är nog det roligaste som finns! Och min älskling var så himla söt när han försökte, först trodde han att jag skulle slå honom i huvudet. Aja roligt var det tills jag sa att jag ville ta kort på honom när han hade pengen vid ögat men han vägrade och jag tog kort ändå och började skratta, och bara för jag är så korkad så fattade han ju såklart efter ett tag! Och skrek du lurade mig!! Haha, men men det var roligt så länge det varade iallafall! :)

Älskar dig babe! ♥
/ S




Alla har ju hört talesättet: En bild säger mer än tusen ord! Men två bilder
måste ju bli mer då?!  xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback