just my luck .

Ja vad ska man säga, mer en att jag missade 8 bussen till gamleby!! Bara för jag tar förgivet att statsbussarna går varje dag vid samma tid!! Men imorse när jag skulle gå ner och vänta på bussen och kolla busstiderna på tavlan så står det att den tiden jag ska åka inte går under skollov..... Då blev jag lite sur faktiskt! Men men inte så mycket att göra åt mer än att vänta på nästa som går nu 09:20. Så jag får väl ta den då! Och ja jag vet att jag hade kunnat gott till stationen, men det var en gubbe som kom ut och sa att det gick en buss om typ 10 min. Och då tänkte jag att jag lika gärna kunde vänta och ta den bussen, sen kom jag på efter ett tag (när jag väntat i sisodär 10 min) att den bussen går vid 8 och då missar jag ju min andra buss... Så då gick jag hem istället, haha intressant morgon juh! Jag är vrålhungrig men jag har bestämt mig för att inte äta något förrän jag kommer till gamleby för farmor och dom sparade smörgåstårta åt mig som dom åt igår. :) Så får inte äta något måste ju orka att äta massor med smörgåstårta, haha inte varje dag man får det! (y) Nej nu ska jag ta och gå på toa, och sätta mig och måla en liten stund innan jag måste springa iväg till bussen. Vi hörs ikväll folket.

/ S



look of today! Samma outfit som igår, när jag enbart hade dom här när jag var ute och gick. Sen blev det myskläder som gällde!! ;) ( suddig bild )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback