Min underbara pappa .

Hej,
Nu har jag varit hemma i några timmar och bara tagit det lugnt med Senna. Och jag måste bara säga att jag har världens underbaraste pappa! ♥ Älskar honom så otroligt mycket, och önskar att han kunde vara här hos mig varje dag. Men man får göra det bästa utav saken sålänge. Min dag har inte bestått av så mycket, mer än att jag har varit med pappa, farmor och farfar. Vi åt mat och bara umgick, och så spelade pappa och jag lite kort. Och bara hade det allmänt mysigt och trevligt! Imorgon ska vi till gamleby igen, och då står det pizza på schemat! (mums) Och då följer även älsklingen med, så vi får se vad vi hittar på då.
Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag! :)

/ S


Solen tittade fram en stund iallafall! (y)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback