My nails ...

My nails is done! :D Det blev att fila lite på dom och fixa dom så dom inte såg så trubbiga ut och lägga på silver nagellack. Haha, har inte orkat göra något med mina naglar när jag har varit sjuk så nu blev det äntligen gjort! När jag skulle välja nagellack så tog jag fram alla nagellack jag kunde hitta, men hittade inte alla! :( Några av mina favorit nagellack är borta... Inte roligt, får köpa nya någon dag. Men hittade iallafall 30 nagellack så jag hade ju lite att välja på iallafall så jag ska väl inte klaga, haha. På bilderna nedanför så ser ni några av mina favorit märken på nagellack: Isa dora, super finish, lovie, depend, pretty women, baby, hm´s och min allra favorit BK! Som ni ser så är dom flesta märkena bara budget märken som vem som helst kan köpa, och dom tycker jag är riktigt bra. Tyvärr så säljer dom inte BK i svergie. :( Inte vad jag vet iallafall, utan dom köper jag varje gång jag åker till danmark. Så om ni vet vart dom finns så kan ni ju hojta till, älskar dom verkligen! ♥

/ S









» Zozo

Fin blogg,Länkbyte?:)

2012-02-16 // 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback