rubrik .

Haha, kom inte på något att skriva som rubrik så aa.. Har ätit kvällsmat nu iallafall, och sov en liten stund förut. Så jag får se om jag kan somna sen när jag verkligen ska gå och lägga mig, men det gör ju inte så jätte mycket egentligen eftersom det är lov! Jag har haft en riktigt bra dag idag, varit med Carro och Sofia. Och så fick jag träffa Milly för första gången, som var hur gullig som helst! Just nu så gör jag inte så mycket och har inte tänkt att göra mer än att slappa på soffan framför filmen som började på 6:an nyss. Och imorgon väntar såna dagar som man aldrig egentligen vill göra men som alltid måste fixas, och ingen som gör det åt en heller när man bor ensam (eller aa, senna också men han jobbar ju) och det är städ- och tvättdag imorgon för mig som gäller! Så aa vad mer kan man säga, skriver lite mer senare om jag orkar xD hehe annars hörs vi imorgon! Kram på er,

/ S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback