sextonde februari .

Tjenare kungen!

Ledig från skolan idag, fy fan så skönt kan jag lova er! Men blev inte så mycket sovmorgon för mig iallafall, va uppe vid 10 ungefär för att börja städa lägenheten, så nu har jag plockat undan, damnsugat och diskat! Ska ner sen till tvättstugan och beställa en tvätttid! Farmor och farfar kommer snart hit och då ska vi fika och lite. Och bara prata, dom har ju bara varit som hastigast här inne hos mig. Sen kommer väl Senna vid 3 ungefär så får vi se vad vi hittar på. Jag känner att jag är rätt trött redan och klockan är bara 2. Så jag får hålla ögonen öppna i några timmar till! :) Nej nu ska jag sätta på lite kaffe. Ha en bra dag allihopa! :)

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback