sjätte februari .

Godmorgon!
Vaknade vid kvart över 7 imorse, och hoppade in i duschen och sen gjorde mig iordning för skolan.
Men jag hann inte för när jag var klar så var klockan redan 08.20 :( ¨så typiskt mig att komma försent.
Så nu sitter jag här i soffan och har ätit frukost ( som jag aldrig gör annars ) och gått ut med Mulle, och väntar på att klockan ska bli 09.30 så jag kan gå till skolan för nästa lektion! Och sen är det lunch och efter lunch har vi samhällskunskap, och slutar efter det! Sen får vi se vad dagen bjuder på. :)
Kom på att jag glömde skriva igår hur gullig min älskling var mot mig igår! Han skulle åka och handla bröd så vi kunde äta frukost, och sen när han kommer tillbaka så har han köpt en jätte söt liten nalle! Hur mysig som helst var den, haha älskar verkligen när han kommer hem med såna presenter för det finns nog inget gulligare!
Älskar dig Senahid! ♥

/ S




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback